Originalitatea a devenit una dintre cele mai greu de atins valori, în ultimii ani, mai ales în modă, dat fiind faptul că este un domeniu atât de dinamic și au fost abordate mai toate elementele și artificiile care ar fi putut aduce ceva nou în această zonă.
Astfel, în cazul în care ești în căutarea unui element unic, pentru tine ca brand personal sau comercial, este nevoie de un procedeu care să te ajute să dobândești acest lucru. Tocmai în această idee a luat naștere și Brodara. Broderiile nu au fost nicicând mai potrivite și nu doar pentru a înfrumuseța un articol, ci mai ales pentru a-i aduce un plus de originalitate.
Broderiile au reprezentat dintotdeauna o metodă prin care orice articol textil banal putea căpăta o notă de eleganță, rafinament, bun gust. Altfel spus, prin broderie se înnobila materialul, devenind o nouă piesă, mult superioară celei de dinainte.
Așadar, bazându-ne pe acest aspect, la Brodara ne-am dorit să exploatăm la maxim acest aspect și, mai mult, să îl adaptăm nevoii acute de unic, din zilele noastre. Astăzi, prin broderie se pot obține elemente personalizate după indicațiile clienților noștri, putând adăuga orice element ce posedă o anumită însemnătate pentru aceștia.
Dincolo de avantajele ce țin de aspectul vizual, de la atractivitate, frumusețe, eleganță, delicatețe, și lista ar putea continua la nesfârșit, broderiile dispun și de o varietate de beneficii practice, ce nu sunt deloc de neglijat în momentul în care alegeți o metodă de personalizare a articolelor textile.
Durabilitatea broderiei este primul aspect care trebuie luat în calcul atunci când faceți a astfel de alegere. De cele mai multe ori, se poate întinde pe o perioada mult mai îndelungată decât cea a materialului pe care este realizată, în ciuda tuturor proceselor mecanice la care poate fi expusă în mod repetat de-a lungul timpului.
Mai mult, nu impresionează doar prin frumusețe, ci mai ales prin complexitatea de care dă dovadă. Broderia inspiră meticulozitate, atenție și grijă față de brand și totodată de consumator. Atribuind un element pentru care s-a investit pe mai multe planuri, financiar, temporal și uman, brandul sugerează faptul că este interesat de modul în care consumatorul îl percepe, de ceea ce crede și simte cu privire la acesta.
Se dorește să se depășească bariera de comerciant-cumpărător, care are, în esență, interese comerciale, și să se treacă la o latură mai umană, unde ambele părți sunt interesate de buna experiență a celeilalte.
Acestea fiind spuse, dacă îți dorești să creezi pentru brandul tău un element vestimentar original care să aibă un impact vizual major asupra fiecărui privitor, nu există variantă mai la îndemână decât vasta gamă de tricouri brodate personalizate marca Brodara. Astfel că, nu doar că te bucuri de toate avantajele pe care le presupune broderia aplicată direct pe tricou, dar ai libertatea de a alege fiecare detaliu al acesteia.
Altfel spus, poți alege atât elementul pe care îl dorești aplicat pe obiect (care poate lua absolut orice formă doriți, atât timp cât ne puneți la dispoziție o bază vizuală care să ne servească drept suport, de la imagini, text sau chiar o grafică realizată în prealabil), dar și poziționarea, dimensiunea sau culorile care să fie folosite pentru a putea ajunge la rezultatul dorit.
Aceste detalii fiind stabilite, cusătura în relief, de diferite modele și dimensiuni, poate fi realizată atât manual, cât și digital, cea din urma putând lua și o formă tridimensionala. Astfel că, vă puteți bucura de un obiect unic, creat după gusturile și preferințele proprii, care să aducă plus valoare identității vizuale a brandului dumneavoastră și care, totodată, să îi aducă un suflu proaspăt, dat fiind faptul că broderiile au ajuns să fie un element foarte în vogă.
evaancutahamza a zis
Foarte frumoasă mi se pare ideea de a broda hainele. Sunt școli care au ca uniformă diferite haine, la alegerea clasei, cu logo-ul școlii brodat pe bluze.
Claudia Vasilache a zis
Oh, da ce fain e sa ai brodat logo-ul scolii pe uniforma! O face asa… putin mai… ”neoficiala” 🙂