Ce articole de birotică sunt NECESARE în orice birou
Chiar dacă trăim într-o eră digitală, unde majoritatea activităților profesionale se desfășoară pe calculatoare și dispozitive mobile, articolele de birotică rămân indispensabile în orice birou. Indiferent de domeniul în care activezi, de la corporații mari la start-up-uri mici, instrumentele clasice de birou își păstrează rolul esențial în organizarea și eficientizarea muncii zilnice.
În acest articol m-am gândit să trec în revistă câteva articolele de birotică absolut necesare, care nu doar că facilitează desfășurarea activităților zilnice, dar contribuie și la creșterea productivității și menținerea unui mediu de lucru ordonat și profesionist.
Așa că, hai să descoperim împreună ce instrumente nu ar trebui să lipsească din niciun birou și cum te pot ajuta acestea să-ți desfășori activitatea la cel mai înalt nivel.
Iată care sunt articolele de birotică ce trebuie să existe în orice birou:
- Capsatoare si perforatoare
Fie că vrei să îndosariezi acte sau documente, ori că nu vrei să pierzi o foaie de alta, aceste instrumente te vor ajuta. Pentru a achiziționa un produs de calitate, cauta pe site un capsator profesional și alege ce consideri potrivit. În acest fel, vei fi sigur că nu vei pierde evidența documentelor importante.
- Topuri de hârtie și dosare
În cazul în care în birou există imprimantă și xerox, cu atât mai mult, foile A4 nu trebuie să lipsească din arsenalul locului. Însă, nu numai pentru asta pot fi folosite. Iar dosarele ajuta, de asemenea, la organizarea și păstrarea documentelor în condiții optime. Acestea pot fi din plastic sau din carton și de mărimi diferite, în funcție de nevoie. Este recomandat să existe de cel puțin două feluri.
- Pixuri, creioane si markere
Este cunoscut faptul că cel mai folosit articol de birotică este pixul. Indispensabil pentru birou, orice angajat trebuie să aibă cel puțin unul. În aceeași situație se află și creioanele și markerele. Acestea sunt obiecte ieftine, deci nu vei cheltui o avere pe achiziționarea lor. Asigură-te că existe mai multe culori, la toate categoriile.
- Agende si caiete
Și acestea sunt importante, pentru toți angajații, indiferent de poziție. Ajută la o mai bună organizare, înlătura riscul de a exista evenimente uitate și, de asemenea, ajută la asimilarea informațiilor notate.
Ar mai fi și alte articole de birotică necesare pentru buna desfășurare a activității în biroul tău, cum ar fi: ascuțitori, corectoare, radiere, flipchart-uri, file de protecție documente, calculatoare sau suporturi pentru pixuri. Și lista poate continua. Eu am ales să vorbesc doar despre câteva categorii.
Articolele de birotică vor exista și vor fi necesare mult timp de acum încolo. Dacă angajatul are la îndemână tot ce are nevoie pentru a-și desfășura activitatea, rezultatele muncii sale vor fi pe măsură.
Accesoriile pentru birou reprezintă o investiție, dar nu una pe care o faci foarte des: articolele mai scumpe sunt, de obicei, cele cu folosință îndelungată, iar cele cu viață mai scurtă sunt obiectele ieftine.
evaancutahamza a zis
Am toate aceste articole de birotică în biroul meu.
Claudia Vasilache a zis
Super! 🙂